B2G iepirkumu risinājums valsts un pašvaldību iestādēm
B2G Iepirkumu Risinājums Valsts un Pašvaldības Iestādēm
Mūsu internetveikalā pie katras preces ir pieejama īpaša poga "B2G – Valsts un Pašvaldību Iestādēm", kas nodrošina īpašus nosacījumus un priekšrocības publiskā sektora pirkumiem.
✅ Pēcapmaksa – Iespēja apmaksāt rēķinu pēc preču saņemšanas
✅ Vairuma atlaides – Pielāgoti piedāvājumi lieliem pasūtījumiem
✅ Preču pieprasījums – Iespēja pieprasīt konkrētas preces vai risinājumus pa e-pastu vai telefonu
✅ Preču un cenu rezervācija – Garantējam preču pieejamību uz noteiktu laiku (līdz pat vairākiem mēnešiem) dažādiem projektiem
✅ Iespēja veikt tiešo iegādi no Vācijas piegādātāja – Pasūtījumi ar 0% PVN (arī ar pēcapmaksu) pēc individuālās vienošanās
Pēcapmaksas Preču Saņemšana
📦 Preces var saņemt:
- Mūsu preču izsniegšanas punktā
- No kurjerdienesta piegādes laikā
❗️ Obligāta prasība: Saņemot preci ar pēcapmaksu, nepieciešama:
- Iestādes pilnvara preču saņemšanai
- Personas identifikācija (piemēram, ID karte vai pase)
Rēķinu Noformēšana
📄 Rēķini tiek sagatavoti gan:
- Papīra formātā
- E-vidē saskaņā ar aktuālajām likumdošanas prasībām
Šis risinājums ir veidots, lai atvieglotu un uzlabotu publiskā sektora iestāžu iepirkuma procesu, nodrošinot ērtu un elastīgu pieeju nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem.