BUJ
KĀDS IR PRECĪZS PREČU PIEGĀDES TERMIŅŠ?
Precīzs preču piegādes termiņš tiek nosūtīts klientam e-pastā pēc pasūtījuma apstrādes kopā ar rēķinu apmaksai (Pie preces ir norādīti tikai vispārējie / provizoriskie piegādes termiņi).
VAI VAR PRECI NOPIRKT UZREIZ UZVIETAS?
Nē! Nepieciešams noformēt pasūtījumu un sagaidīt, kad noliktavas darbinieki to sagatavos izsniegšanai - saņemsiet SMS / E-mail, (var nākties, ka prece jāgaida, jo tā tiek sūtīta pa taisno no ražotāja).
CIK ILGA GARANTIJA IR IEGĀDĀTAJĀM PRECĒM?
- Fiziskām personām - 2 gadi pēc LR un EU likumdošanas no ražotāja un pārdevēja;
- Juridiskām personām - 1 gads pēc LR un EU likumdošanas no ražotāja un pārdevēja;
- *Ja ražotāja garantija pārsniedz iepriekš norādītos termiņus, tad ar garantijas gadījumu jāgriežas tikai un vienīgi pie ražotāja (sīkāk sk. Garantija).
Ja tiek konstatēta preces neatbilstība, bojājums vai brāķis, par to nekavējoties ir jāinformē preces pārdevējs un ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža, jānogādā augstākminētā prece pārdevēja preču izsniegšanas punktā. (Juridiskām personām).
Nevar sazvanīt - rakstam e-pastu!
Gadās, ka ir liela noslodze un visi darbinieki ir pilnībā noslogoti apkalpojot klientus klātienē vai pa tālruni, tāpēc fiziski nav iespējams atbildēt uz visiem telefona zvaniem šādos laika periodos - rekomendējam rakstīt e-pastu šādā gadījumā!
Šī lapa top...